09 de setembre 2016

la dona és l’ésser més intel•ligent i tendre sobre la terra


«la dona és l’ésser més intel·ligent i tendre sobre la terra, està comprovat, molt més que l’home o que el dofí o que el ximpanzé, la dona és l’ésser més intel·ligent i tendre sobre la terra, per exemple, quan hi hagi la tercera guerra mundial, la dona serà l’únic ésser que sobreviurà a la catàstrofe, no em preguntis com s’ho faran, jo sóc un home, prô quan hi hagi la tercera mundial la dona serà l’únic ésser que sobreviurà a la catàstrofe, no seran les rates ni les amebes les que sobreviuran, serà la dona perquè la dona és l’ésser més intel·ligent i tendre sobre la terra, està comprovat, ella serà l’únic ésser que sobreviurà a la catàstrofe, viurà sota terra, prop del nucli incandescent, els túnels profunds, prô com que la dona és l’ésser més intel·ligent i tendre sobre la terra salvaran un home també (tan de bo sigui jo...) i em ficaran en una gàbia i només m’usaran per procrear com un semental, follaré 5 cops al dia amb dones diferents cada vegada per continuar l’espècie, ofcourse, i em tractaran com un rei, m’alimentaran i em rentaran el cul i els ous ben net a dins la gàbia i tindré una vida rica i plena fins que em mori de vell, la dona és l’ésser més intel·ligent i tendre sobre la terra, molt més que l’home o que el dofí o que el ximpanzé, la dona és l’ésser més intel·ligent i tendre sobre la terra»

Max Besora, L’espectre eletromagnètic


D’aquest text la banda Recitals a domicili (liderada per Eduard Carmona) n’ha fet una versió musicada:


"La dona és l'ésser més intel·ligent i tendre sobre la terra" from Recitals a Domicili on Vimeo.